Cadi

9/26/2012

1 Comment

 
Som ni kanske har märkt bloggar jag mest om Cadi och det är för att han är den ända hästen som är min egna! Alla dem andra är ju mina men jag har fött upp Cadi här. Därför är det mest om honom. Ialla fall har Cadi blivit masserad, avmaskad och hovis har fixat Cadis hovar! 

Dressyr passet igår innehöll sitsövning och att han skulle bli mer avslappnad med tanke på att han är ett arabiskt fullblod har han lite svårt att slappna av i halsemusklern. Vi red på C volten mycket och och Cadi slappnade av för en nanosekund sedan var det upp med huvudet igen! Det såg ganska roligt ut men jag är glad över att han kan slappna av å
LuftLycka
10/6/2012 01:20:51 am

Då kommer Nicke imorgon?

Reply



Leave a Reply.

    Miss Andersson

    Write something about yourself. No need to be fancy, just an overview.

    Archives

    September 2012

    Categories

    All